På den här sidan får du hjälp när du har tekniska problem med Skatteverkets tjänster.
Om du får tekniska problem när du ska legitimera dig eller skriva under med en e-legitimation, kontakta den utgivare som utfärdade din e-legitimation. Om du har Bank-id eller Mobilt bank-id är det din bank som du ska kontakta.
Är du osäker på om din e-legitimation är giltig och fungerar som den ska? Då kan du testa den på utgivarens webbplats via länkarna här nedanför.
När du ska logga in på någon av Skatteverkets tjänster kommer du först till en sida där du väljer vilken typ av e-legitimation du vill använda. Sidan administreras av företaget CGI.
Kontakta oss om du har problem.
Måndag–torsdag
08.00–18.00
Fredag
08.00–16.00
22 juni: 08.00–16.00
Om du förlorat din e-legitimation eller misstänker att den på något sätt missbrukas ska du omedelbart spärra den. Detta gör du hos den utgivare som utfärdat e-legitimationen.
Vill du lära dig mer om skatter och företagande? Ta då chansen och möt oss online på våra direktsända webbseminarier. Det är kostnadsfritt och du kan ställa frågor och få svar i en chatt.