Tisdag 27 februari bjuder Skatteverket och Bolagsverket gemensamt in till en temadag: ”I kundens miljö – vad innebär det?”
Under dagen kommer vi att presentera våra förslag och tankar om framtida utveckling kring tillgängliggörandet av myndigheternas information. Syftet med dagen är att informera om inriktning och planer – och vi välkomnar både diskussioner och feedback!
Inriktningen hos myndigheterna är att successivt öppna våra system och ge tillgång till information, på ett säkert och strukturerat sätt. Det möjliggör för våra kunder att behandla informationen vi delar och sedan hantera den i sin egen miljö. Genom att träffas kan vi reflektera gemensamt kring vilka utmaningar som finns och vad vi tillsammans kan göra för att lösa dem.
Vi kommer att vara i Skatteverkets lokaler i Sundbyberg (Prästgårdsgatan 3) den 27:e februari med start 09:30. Vi avslutar dagen 15:00.
Plats: Skatteverkets huvudkontor, Prästgårdsgatan 3 i Sundbyberg.
När: Tisdag 27 februari 09:30 – 15:00. Fika och lunch ingår.
Antal platser: Begränsat antal platser – först till kvarn.
För vilka: Myndigheter, system- och tjänsteleverantörer samt bransch- och affärsorganisationer.
Anmäl dig senast den 20 februari via mejl till magnus.wallstrom@skatteverket.se
Det du mejlar till oss blir en allmän handling Länk till annan webbplats.
Vill du lära dig mer om skatter och företagande? Ta då chansen och möt oss online på våra direktsända webbseminarier. Det är kostnadsfritt och du kan ställa frågor och få svar i en chatt.