Din sökning frågor och svar gav 108 träffar
Här kan du ställa en allmän fråga eller lämna ett svar. Gäller din fråga eller ditt svar ett ärende som pågår hos oss, anger du det. Du får alltid en kvittens på att vi har tagit emot ditt meddelande. Du behöver kontakta oss på telefon om din fråga ...
Här kan du ställa frågor om du har tekniska problem med våra e-tjänster eller webbplatsen
Vi vill hjälpa dig på bästa sätt. Du kan därför kontakta oss via våra olika mejlformulär. De gör att din fråga eller synpunkt hamnar hos rätt person. Mejla oss Personliga e-postadresser har vi av olika skäl inte lagt ut. Vid tekniska problem m...
Du kan kontakta oss via våra olika mejlformulär. Det gör att din fråga eller synpunkt hamnar rätt hos oss.
Svar på vanliga frågor - Hjälp/tips - teknik
Hjälp oss att förbättra vår verksamhet och service genom att dela med dig av dina erfarenheter, synpunkter eller idéer. Vi läser alla meddelanden och tar med dem i vårt förbättringsarbete, men vi kan inte svara på dem.
Om du har problem med blanketter i pdf-format finns en särskild sida där du kan få hjälp: Information om pdf-blanketter Spara filen på din dator Du kan lösa många problem genom att spara pdf-filen på hårddisken innan du öppnar den.
Webbplatsen använder Javascript för att göra din upplevelse så bra som möjligt. Utan Javascript aktiverat i din webbläsare kan vissa delar på webbplatsen upplevas som inkorrekta eller förvirrande. Så här aktiverar du Javascript i de vanligaste webblä...
Du som privatperson kan chatta med en handläggare vardagar kl. 9–15 genom att logga in på Mina sidor. Om du har en allmän fråga och inte vill logga in kan du istället chatta med vår chattbot Skatti.
Du kan kontakta oss genom att ringa, mejla, chatta eller besöka ett servicekontor. Du kan också skicka blanketter eller brev till oss.