På skatteverket.se använder vi kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda vår webbplats godkänner du detta. Vad är cookies?

Jag förstår
Meny

Just nu är det svårt att ringa in sin deklaration på telefon 020-56100. Vi jobbar på att lösa problemet så snart som möjligt. 

Just nu kan det vara svårt att komma fram till Skatteverkets växel, på grund av tekniska problem.

Logotyp, till startsidan

E-tjänster

  • Problem med Internet Explorer 11 och Telias e-legitimation vid underskrift

    Prova med en annan webbläsare. Om problem kvarstår kontakta Teknisk supportlänk till annan webbplats
  • Problem med BankID i Chrome

    Har du problem med BankID i Chrome, se lösning på BankID.comlänk till annan webbplats

Tjänster som kräver e-legitimation

07-24

Denna tjänst kan inte användas som ombud. Fortsätter du blir du inloggad som dig själv igen.

Fortsätt     Avbryt
07-24

Denna tjänst kan inte användas som ombud. Fortsätter du blir du inloggad som dig själv igen.

Fortsätt     Avbryt
  • E-tjänsten är stängd. Öppnar åter i februari.
00-24

Denna tjänst kan inte användas som ombud. Fortsätter du blir du inloggad som dig själv igen.

Fortsätt     Avbryt
07-24

Denna tjänst kan inte användas som ombud. Fortsätter du blir du inloggad som dig själv igen.

Fortsätt     Avbryt
  • Automatisk start av BankID säkerhetsapp från webbläsare i iOS 8 fungerar inte. 
00-24

Denna tjänst kan inte användas som ombud. Fortsätter du blir du inloggad som dig själv igen.

Fortsätt     Avbryt

Tjänster som inte kräver e-legitimation

E-tjänster - Privat
Skatteverket

Till toppen